Gartner/gartneriarbejder søges til Varde kirkegårde.

Varde kirkegårde søger en gartner/gartneriarbejder med tiltrædelse medio marts 2025.

Stillingen er på 37 timer pr uge, ansøgere som er interesseret i f. eks 30 timer er også velkommen til at ansøge.

Arbejdsopgaver:

Renholdelse og vedligeholdelse af gravsteder samt resten af kirkegården, herunder beskæring, grandækning, hækklipning og forefaldende arbejde.

Udplantning af årstidens blomster.

Begravelser og urnenedsættelser.

Vi forventer at du:

· er uddannet gartner/anlægsgartner eller erfaring inden for faget.

· kan arbejde selvstændigt og har lyst til at indgå i et team.

· har ordenssans.

· har kørekort.

· er mødestabil og har en god fysik.

· har et godt humør og taler dansk.

· er parat til at møde mennesker på kirkegården, både i sorg og glæde.

Vi kan tilbyde:

På Varde kirkegårde bliver du en del af en medarbejdergruppe på i alt 13 personer + kirkegårdslederen.
Vi påregner at ansætte endnu en gartner august 2025.
Ansættelse og aflønning sker efter Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentlige (OAO-S) samt Organisationsaftalen for landbrugsmedhjælpere, gartneriarbejdere, gartnere og forsøgsmedarbejdere indgået mellem Finansministeriet og Faglig Fælles Forbund (3F). Aftalerne kan ses på www.folkekirkenspersonale.dk.

Lønnen i nutidskroner udgør årligt for gartnere i Øvrige land, inkl. pension:

(trin 1) 374.461, - kr. og (trin 2) 385.673, - kr.

Lønnen i nutidskroner udgør årligt for gartneriarbejdere i Øvrige land, inkl. pension:
(trin 1) 326.148, - kr. og (trin 2) 335.255, - kr.

Yderligere oplysninger om stillingen kan du få ved henvendelse til kirkegårdsleder Poul Erik Bredal tlf. 24809717.

Ansøgning og relevante bilag sendes på mail til: peb@varde-kirke.dk. Samtaler afholdes løbende.