Nyt Kirkens Hus

OPDATERING 2022/23 - KLIK HER -->>> Nyt Kirkens Hus bygges | Sct. Jacobi Kirke, Varde (varde-kirke.dk)

Oktober 2021

Det er tid til forandring og tid til en ny begyndelse!

Menighedsråd og styregruppe glæder sig over, at der nu er indgået kontrakt med NemByg A/S, som hovedentreprenør i kirkehusbyggeriet.

NemByg har udgangspunkt i Tjæreborg, og vil stå for aftalerne med de øvrige håndværkere i byggeriet.

Ifølge den fastlagte tidsplan vil det nye kirkens hus være klar til indflytning den 25. januar 2023. Medarbejdere på forskellige adresser rundt om i byen kan begynde at se frem til at skifte adresse, og indgå i det længe savnede kontorfællesskab.

Inden dette år er omme, er der afholdt 50 styregruppemøder, og snart tilføjer vi byggemøder.

Vi glæder os til at sætte skub i byggeprocessen. Vi glæder os til at fortælle en ny historie.

Der vil være løbende opdatering af information om byggeriet på kirkens hjemmeside, og vi forventer på et passende tidspunkt at invitere til åbent hus.

Værdiggrundlag for Nyt Kirkens Hus

Tegninger over: